Ilość oraz częstotliwość spotów reklamowych ustalana jest indywidualnie na podstawie media planu.
Numer wersji | Ilość spotów do 20 sekund | Kwota netto za 1 spot | Z RABATEM
Kwota netto za 1 spot |
Ilość spotów do 30 sekund | Kwota netto za 1 spot | Z RABATEM
Kwota netto za 1 spot |
1 | 10 – 40 | 45,00 zł | 26,00 zł | 10 – 40 | 50,00 zł | 27,00 zł |
2 | 41 – 80 | 42,00 zł | 24,00 zł | 41- 80 | 47,00 zł | 25,00 zł |
3 | 81 – 100 | 39,00 zł | 23,00 zł | 81 – 100 | 44,00 zł | 24,00 zł |
4 | 101 – 200 | 35,00 zł | 21,00 zł | 101 – 200 | 40,00 zł | 22,00 zł |
5 | 201 – 299 | 30,00 zł | 20,00 zł | 201 -299 | 35,00 zł | 21,00 zł |
6 | 19,00 zł za 1 spot do 20 sekund
(300 spotów= 5700,00 zł netto) możliwość rozłożenia emisji i płatności na kilka miesięcy |
20,00 zł za 1 spot do 30 sekund
(300 spotów=6000,00 zł netto) możliwość rozłożenia emisji i płatności na kilka miesięcy |
Wskazanie miejsca w bloku reklamowym – dopłata 10% wartości kampanii reklamowej.
Przykładowa kalkulacja kampanii:
Ilość emisji: 120 emisji spotów
Długość spotu: 30 sekund
Produkcja spotu z udziałem jednego lektora i z podkładem muzycznym: 250,00 zł netto
Suma netto: 5050,00 zł netto (z produkcją spotu)
SUMA PO RABACIE Z TABELI: 2890,00 zł netto (z produkcją spotu)
Produkcja spotu |
|
Nagranie lektorskie (z udziałem jednego lektora) |
Nagranie lektorskie + podkład muzyczny |
120 zł netto |
250 zł netto |
W przypadku produkcji spotu z większą ilością lektorów koszt kolejnego lektora to dopłata 120,00 zł netto. W przypadku głosu lektorskiego dziecka koszt wynosi 350 zł netto / za 1 głos.
Po ostatecznym zaakceptowaniu treści spotu, wprowadzenie zmian do wyprodukowanego spotu to koszt 100 zł netto.
Informacje techniczne:
Baner | Rozmiar | Miesiąc | 2 tygodnie | Tydzień |
Duży | 325 x 325 px | 200 zł | 100 zł | 50 zł |
Mały | 325 x 162 px | 100 zł | 50 zł | 25 zł |
Czterogodzinne bloki tematyczne od 11:00 do 15:00, przeplatane muzyką i serwisami( 1 pasmo).
Nagranie zawiera rozmowy dotyczące reklamowanej firmy/branży z przedstawicielami firmy.
Koszt nagrania jingla sponsorskiego z oznaczeniem nazwy Sponsora do 8 sekund: 100 zł netto.
Pasmo prezenterskie
(4 godziny = 1 raz w tygodniu) |
Okres trwania | Cena netto |
1 pasmo | 1 tydzień | 300 |
2 pasma | 2 tygodnie | 500 |
3 pasma | 3 tygodnie | 700 |
4 pasma | 4 tygodnie | 800 |
Programy obowiązujące w nowej ramówce. Informacje meteorologiczne oraz serwisy motoryzacyjne, programy tematyczne, audycje muzyczne.
Koszt nagrania jingla sponsorskiego z oznaczeniem nazwy Sponsora do 8 sekund: 100 zł netto.
Program |
Tematyka |
Częstotliwość |
Emisja |
Ilość jingli w miesiącu | Cena netto/ miesiąc |
Prognoza pogody
|
Informacje meteorologiczne | 3 razy dziennie w wybranych godzinach | Pn. – Nd. | 180 | 1200,00 zł |
Automagazyn | Audycja motoryzacyjna | Piątek: 10:30
Niedziela: 17:05 |
Piątek, niedziela | 16 | 200,00 zł |
Top Lista |
Lista przebojów | 18:00-20:00 | Wt. – Pt. | 34 | 380,00 zł |
Z Wodnicką przy kawie |
Wywiady z gośćmi znanymi z lokalnego rynku | 8.30-8.45 | Piątek | 8 | 120,00 zł |
Tuż po 20 |
Muzyka tematyczna | Codziennie inny blok muzyczny | Pn. – Pt. | 8 | 120,00 zł
|
Radio RSC jest radiem o strukturze radia publicznego, koncesja należy do Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach, w skład którego należy również kinoteatr Polonez w Skierniewicach. Dzięki tej strukturze posiadamy możliwość oferty reklamy na nośnikach zewnętrznych poza anteną radiową. Poniżej prezentujemy inne, dostępne formy reklamy.
Nakład 20.000 sztuk. Informator jest rozdysponowywany wśród mieszkańców Skierniewic.
Informacje techniczne:
Rozmiar reklamy | Cena netto | Rozmiar reklamy | Cena netto |
22 mm x 50 mm | 25 zł | 22 mm x 100 mm | 50 zł |
44 mm x 50 mm | 50 zł | 44 mm x 100 mm | 100 zł |
66 mm x 50 mm | 75 zł | 66 mm x 100 mm | 150 zł |
88 mm x 50 mm | 100 zł | 88 m x 100 mm | 200 zł |
Reklama na rewersie biletów sprzedawanych w kinoteatrze Polonez w Skierniewicach. Do przygotowania reklamy należy doliczyć jednorazowy koszt fotopolimerów, związane jest to z przygotowaniem projektu, jeżeli w przyszłości będzie wykorzystywany ten sam projekt biletu to te koszty już nie będą uwzględniane.
Średnia sprzedaż biletów roczna przekracza: 100.000-150.000 szt.
Średnia sprzedaż biletów tygodniowo: ponad 3.000-3.500 szt. biletów
Fotopolimery kolor – 480,00 zł netto
Wymiar biletu | Nakład | Cena za całość netto/
Cena za 1 szt. |
Nadruk |
100 mm x 60 mm |
30.000 szt. | 3300,00 zł / 11 groszy | Kolor |
20.000 szt. | 2.400,00 zł / 12 groszy | Kolor | |
10.000 szt. | 1.300,00 zł / 13 groszy | Kolor |
W kinoteatrze Polonez w Skierniewicach znajdują się dwie sale kinowe- mała i duża. Rocznie w kinie jest sprzedawane około 120.000 -150.000 szt. biletów. Miesięcznie to jest około 1.000-1.250 szt. biletów, przy czym w miesiącach styczeń-marzec i październik-grudzień jest większa sprzedaż biletów. Poniżej cennik emisji miesięcznej reklamy kinowej przed seansami dla spotu do 30 sekund
z podziałem na poszczególne miesiące.
Miesiąc | Cena netto- całe kino | Tylko duża sala
(60% ceny) |
Tylko mała sala
(40% ceny) |
Styczeń | 1560,00 zł | 936,00 zł | 624,00 zł |
Luty | 1560,00 zł | 936,00 zł | 624,00 zł |
Marzec | 1560,00 zł | 936,00 zł | 624,00 zł |
Kwiecień | 1300,00 zł | 780,00 zł | 520,00 zł |
Maj | 1300,00 zł | 780,00 zł | 520,00 zł |
Czerwiec | 1300,00 zł | 780,00 zł | 520,00 zł |
Lipiec | 1300,00 zł | 780,00 zł | 520,00 zł |
Sierpień | 1300,00 zł | 780,00 zł | 520,00 zł |
Wrzesień | 1300,00 zł | 780,00 zł | 520,00 zł |
Październik | 1560,00 zł | 936,00 zł | 624,00 zł |
Listopad | 1560,00 zł | 936,00 zł | 624,00 zł |
Grudzień | 1560,00 zł | 936,00 zł | 624,00 zł |
W celu emisji spotu reklamowego w kinie należy dostarczyć spot o długości max.30 sekund w dowolnym formacie(najlepiej w formacie dcp).
W tej opcji oferujemy możliwość ustawienia banneru reklamowego w holu wejściowym budynku. Miesięczny koszt powierzchni reklamowej to 400 zł netto.
Adresy naszych stron:
Radio RSC: radiorsc.pl
Kinoteatr Polonez: cekis.pl/kinoteatr-polonez
Centrum Kultury i Sztuki: cekis.pl
Standardowy koszt organizacji konkursu przez Radio RSC to 40,00 zł netto. Konkurs/konkursy mogą zostać przeprowadzone na antenie lub na facebooku.
Przy konkursach na antenie są dwie zapowiedzi wraz z wymianą nazwy Sponsora nagród oraz jego adresem działalności firmy, taka sama informacje jest podawana przed i po konkursie. Do konkursu na facebooku jest umieszczane logo firmy oraz ewentualnie zdjęcia, jeżeli Klient je dośle.
W cenę konkursu jest wliczone opracowanie zasad konkursu, przeprowadzenie konkursu z nagrodami przekazanymi od Klienta oraz jego rozliczenie. Konkursy są rozliczane w formie barteru.
Organizacja konkursów do wykupionej kampanii jest gratis. Klient zapewnia nagrody do konkursów.
„Najbardziej byłem zaskoczony możliwościami reklamy jakie mogą tu występować. Byliśmy mile zaskoczeni, że ludzie w tak dużym gronie do nas przychodzą powołując się na reklamę w radiu.”
– Karol Badek, FABRYKA NALEŚNIKA
„Dzięki powtarzalności reklamy radiowej, działamy podprogowo na Słuchacza, a artykułu drugi raz raczej nie przeczytamy. Radio jest kluczowe w osiągnięciu sukcesu.”
– Monika Więcek, MW CLINIC