Logotyp miasta przeszedł metamorfozę

Data publikacji: 01.12.2017

Po 8 latach od wprowadzenia znaku identyfikującego miasto Skierniewice, przyszedł czas na jego unowocześnienie. Nowa wersja logotypu stawia na rozsądne zmiany, nie zrywając z rozpoznawalną koncepcją znaną od lat.

Jak zapewniają przedstawiciele skierniewickiego ratusza, nie chodziło o rewolucję, a jedynie odświeżenie skierniewickiego logotypu. Patrząc na efekt, można śmiało stwierdzić, iż cel ten udało się osiągnąć. Ogólna koncepcja nie została znacząco zmieniona. Unowocześniono jedynie krój czcionki oraz zmodyfikowano sposób kolorowania samego znaku. Łagodne przenikanie kolorów zastąpił bardziej funkcjonalny podział.

– Stare logo poprzez zastosowanie gradientu (gradient – płynne przejście tonalne pomiędzy co najmniej dwoma kolorami) znacznie utrudniało adaptacje do różnych formatów. Dotychczasowe logo uznaliśmy za bardzo dobry punkt wyjścia, dlatego zaproponowaliśmy jego unowocześnienie i modernizację – wyjaśnia naczelnik wydziału Kultury i Promocji Anna Wolińska.

Nowe logo możemy już oglądać na stronie internetowej miasta,. Niebawem pojawi się także na miejskich gadżetach oraz plakatach reklamujących imprezy. Posługiwanie się logotypem ułatwia uporządkowana, czytelna i nieskomplikowana księga identyfikacji wizualnej.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ (kliknij, aby wyświelić)

źródło skierniewice.eu